maanantai 26. marraskuuta 2012

Marraskuun löytöjä

Taas venähti tauko tosi pitkäksi, oon ollut kipeenä viikon ja beibikin oppi samaan syssyyn konttaamaan vauhdilla, ei kovin hyvä yhdistelmä. Ennen flunssaa kävin parin kaverin kanssa pyörähtämässä kaupoissa ja sieltähän tarttui mukaan vaikka mitä!



Aloitetaan tylsimmästä: matkakuivaaja. Mulla ei oo ollut ikinä hiustenkuivaajaa, ja se nyt on vaan aika hyödyllinen kapistus. Jep. Ei kai tästä voi sanoa kovin paljoa :D Se menee kasaan, ja on dual voltage.


Vähän kosmetiikkaa, eli wet n wildin luomiväripaletti sinisissä sävyissä, oon kaivannut sinisävyisiä luomivärejä jo jonkun aikaa. Perus musta rajauskynä, edellisen äiti on tainnut ostaa mulle yläasteella, eli toi pitkä kynä varmaan kestää mulla kohtuullisen pitkään. Punainen huulipuna on ollut mielessä jo kauan, mulla oli aiemmin ihana kirkkaanpunainen puna, mutta se hukkui muutossa. Myös huulipuna on wet n wildin.


Ei, en oo mennyt vuodenajoissa sekaisin, nappasin sortsit Seppälän lastenosaston alennustuotteista mukaan, koska kaikki muut sortsit on mulle tällä hetkellä isoja enkä voi lähteä reissuun ilman mikroja. Sormikkaat tuli heti tarpeeseen kun mies oli napannut aamulla mun tumput, ja tuubihuivia en voinut vastustaa, se on ihanan pehmeä ja pirteän värinen. Beibikin tykästyi heti huiviin ;)


Kaikki korut ostin matkaa ajatellen, tykkään erityisesti noista renkaista, koska ne on ihanan kevyet. Noi toiset korvikset puolestaan painaa ihan mielettömästi, mutta oon kaipaillut violetteja koruja. Kuvasta ei nyt kauheen hyvin näy toi väri, mutta se on siis tumma violetti. Rannekorujen kanssa mulla on aina ollut ongelma, koska mulla on pienet kädet ja melkein kaikki korut tulee käden yli liian helposti. Mustan ankkurikoristeisen korun kiinnitys on magneetti ja kultaisessa rannekkeessa on nepparit. Muutenkin tykkään isoista rannekoruista. Brings to mind, voisinkin tehdä korupostauksen tässä joskus...


Viimeisenä tsirpulan juttuja! Kirjat ei ole ihan vielä ajankohtaisia, mutta niitä tuli kuitenkin hankittua. Äänikirja kiinnostaa jo nyt, ja kyllä pieni muitakin kirjoja silmäilee, mutta kaikki menee vielä suoraa suuhun. En ennen pahemmin välittänyt Nalle Puhista, mutta tuo pyyhe on söpö <3 Olen pyörtänyt aika monet päätökset lapsen syntymän jälkeen, kummasti vaan meidän kaappiin on ilmestynyt tytölle vaaleanpunaista ja leluihin (joita on jo nyt enemmän kuin tarpeeksi) on tullut Nalle Puhia.

Jos ja kun tämä flunssa nyt tästä helpottaa, niin yritän värkkäillä postauksen meidän uusista matkiksista ja matkasängystä (joka on, btw, ihan paras), ja ehkäpä myös listan vauvan matka-apteekista. Apteekkilista tulee enemmän omien hermojeni rauhottamiseen, mutta ehkä siitä on iloa jollekin muullekin :)
Olen tosiaan ollut nyt viikon flunssassa, ensimmäiset neljä päivää oli kuumetta mutta muuten normaali olo, nyt taas ei ole kuumetta mutta olo on ihan nuijittu. Tsirpula oli mummulla yökylässä kun me juhlittiin hääpäivää mieheni kanssa, mutta sohvalla makaamiseksihan se meni, kun oli niin kurja olo. Nyt kun beibi vielä nukkuu tosi hyvin, niin itse sitten valvon kun en saa henkeä ja rintaa ja selkää särkee. Jos pian ei helpota niin täytynee lähteä lääkäriin... Ja just ennen kuin flunssa iski ehdin hehkuttaa etten ole ollut vuoteen flunssassa :D
Onko muut säästyneet syysflunssalta?

Besitos,
Taru



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti