sunnuntai 12. toukokuuta 2013

OOAD

Hello lovelies

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, myös itselleni ;) Tänään sain vielä keittää kahvini itse (=jouduin keittämään), mutta odottelen jo ihan innolla niitä aikoja kun Adi osaa keittää kahvit. Palailen (toivottavasti) vielä illalla tai huomenna äitienpäivätarjoilujen muodossa, mutta nyt kuiten outfit of a day, erään päivän asu josta tykkäsin kovasti.




























Sarjassamme luovat asukuvat kun on yksin kotona ilman tripodia. Ihan perus arkiasu, mutta tykästyin tähän silti kovasti. Taisi muuten olla myös eka päivä kun olin liikkeellä ilman takkia. Noin yleisesti ottaen inhoan kaikkia takkeja, koska ne ei ikinä istu mulle hyvin ja mitä vähemmän vaatetta tarvii pistää päälle sitä iloisempi oon. Tässä siis housut Seppälästä, vaarinpaita Ellokselta, vyö second hand.















Ohhoh, kylläpä muuten näyttääkin tässä nenä vinolta :D Multa on joskus lääkärissä kysytty onko mun vaikee hengittää nenän kautta kun se on niin vino, ennen sitä en ollut edes huomannut koko vinoutta. Kai se on uskottava että vinossa on ja pysyy. Mutta tosiaan, tuo vyö on peräisin äidiltäni, joka on muistaakseni saanut sen tyäkaveriltaan eli mikä se sillon on, 3rd hand? Silmät tein Wet n Wildin Silent treatment -paletilla, josta oon tykkäillyt viime aikoina. Hiukset ihan vaan suoristettuina. Olin menossa tanssikoululle ja huomasin ettei välttämättä kannata suoristaa niinä päivinä hiuksia, koska tunnin hikoilun jälkeen tyvi on kihara ja pituus suora, ei mikään maailman tyylikkäin look. Oon ihan täpinöissä kesän tulosta ja siitä että kohta pääsen käyttämään kaikkia ihania mikroja. Niinkun sanoin, mitä vähemmän vaatetta mulla on päällä sitä onnellisempi oon :)
Päätän näihin nudistitunnelmiin (wait what..?) ja menen aloittelemaan kukkakaalikeiton tekoa!


Pus,
Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti