perjantai 3. toukokuuta 2013

Perusmeikki

Oon jo maininnutkin että oon alkanut innostua meikkailusta enemmän tube videoiden sun muiden ansiosta. Tutoriaaleja en vielä oo uskaltautunut tekemään koska, noh, rehellisesti sanottuna uskon että kuka vaan teistä osaa tehdä perusmeikin ihan ilman tutoa. Jos joskus innostun leikkimään meikillä enemmän niin teen tuton.

Yleensä meikkaan aamulla jo ennen aamupalaa, koska jotenkin mun päivät lähtee reippaammin käyntiin meikattuna. Muuten jumitun pyjamailemaan (onko se edes sana? :D) koko päiväks enkä saa mitään aikaseks. Tänään Adi heräsi jo viideltä, joten meikkasin hiukan silmät ristissä, mutta oh well, ei se oo niin justiinsa...

Oon ollut nyt aivan rakastunut Wet n Wildin Walking on Eggshells luomiväri trioon joka sopii mun mielestä täydellisesti arkimeikkiin. Sopivasti shimmeriä muttei mikään glitteröverioksennus ja sävyt on kivan neutraaleja. Tällä saisi kyllä tehtyä myös iltameikin kun vaan kerrostaisi enemmän, mutta mulla ei ole vielä ollut tilaisuutta kokeilla.




















Meikissä on käytetty Eggshells -paletin lisäksi Lumenen meikkivoidetta ja kulmakynää sekä Wet n Wildin peiteväripalettia ja rajauskynää. Tarkempaa infoa saa kysymällä tai sitten niissä tulevissa meikkitutoriaaleissa, jos ja kun niitä ehdin tehdä.

Pus,
Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti