keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Housuongelma

Päätin aloittaa tän vaateongelmista avautumisen, koska suoraan sanottuna mua ketuttaa se, että joka päivä pitää pukeutua. Tällä hetkellä olisin paaaaaljon onnellisempi jos olis ok olla ihmisten ilmoilla alusvaatteissa, koska ne istuu mulle paremmin kun yhdetkään vaatteet.

Oon jostain tuntemattomasta syystä laihtunut raskauden jälkeen ihan hirmuisesti, enkä oo enää yhtään tyytyväinen kroppaani. Suurinta päänvaivaa aiheuttaa housut. Oon aina joutunut lyhentämään housuja, koska oon 152 senttinen, mutta nykyään joudun myös pienentämään niitä. En oo kovinkaan taitava käsitöiden kanssa, mutta onneks perus pienentäminen luonnistuu jotenkin.

Tää tänhetkinen housuongelma kohdistuu kuitenkin nyt vaan yksiin tiettyihin housuihin.

(Huomaa tyylikkäät villasukat.) Ostin joskus Kuubasta mustat kivat farkut, jotka oli ihan prikulleen sopivat. En oo koskaan ollut kovin iso, mutta sillon mulla oli vielä takapuolta ja reisiä, enkä meinannut löytää Suomesta housuja, joiden vyötärö olis ollut riittävän kapea ja jotka olis silti istuneet hyvin takapuolesta ja jaloista. Muutama viikko sitten pienensin housut ja nyt vaikuttaa siltä että tarvitsee pienentää lisää. Aaaargh. Haluan takamukseni takaisin!

Sekään ei nyt kuitenkaan oo ongelman ydin, vaan se, että näihin ihanuuksiin tarttuu ihan kaikki roska, nukka ja nöyhtä :( Joo, tiedän että se johtuu siitä ettei materiaali oo kovin laadukasta, mutta jos joku tietää tähän jonkun hyvän apukonstin, niin mulle saa kertoa! Tykkään kovasti takataskujen koristeista enkä haluais luopua näistä...


Roskaantumisongelma on kuitenkin aika paha, niinkun näkyy. Sniff :( Jos en keksi tähän jotain hyvää kikkaa, niin pakko mun on heittää housut meneen. Eihän noilla kehtaa lähteä ulos kun ei edes teippirullailu auta kunnolla.

Pusuja silti teille ihanaisille,
Taru



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti